Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Tin - 9 maj 2009 21:32


Vad gör man när man varit innomhus och arbete en hel dag? ta med hundarna och ger sig ut i friska luften naturligtvis.

Sedan gör jag inget mer....jo....kopplar av!!!

Jag sitter här med pläden om mig och bara njuter av min lediga lördagskväll.

Mannen fixar....räkmackor och det bara för mig att sätta mig vid dukat bord. Lyxigt va?

Men nu är jag ledig och ska bara njuta av det goda och tystnaden....måste ta igen mig.

I morgon är det en ny arbetsdag!

Av Tin - 9 maj 2009 20:13


Vilken åskskur det kom i natt! Men när klockan ringde tidigt i morse var regnet över och dagen har varit solig


En av de gamla på jobbet hade hört regnet under natten och frågade, som den bonde han är, om korna varit ute i natt.

Han svarade själv på frågan....då har de fått  en ordentlig avspolning ha ha...


Man får så många goa skratt på mitt jobb men vi skrattar inte åt dem....vi skrattar med dem. Det är skillnad!


Ovido - Quiz & Flashcards