Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Tin - 30 maj 2009 21:47


En arbetsdag kvar sedan har jag tre lediga dagar...så gott!

Jobba i morgon förresten? På mors dag??? Ska inte alla mammor får vara lediga i morgon och bli uppassade hela dagen. Det vore inte mer än rätt eller hur?


Eftersom jag jobbar i morgon så har jag redan fått min morsdagspresent...en kanonskön solstol. Fatta att jag kommer att använda den flitigt!!!

Familjen visste precis vad som behövdes för att jag ska kunna sätta mig och sitta kvar på plats en längre stund utan att fara upp och hela tiden göra en massa saker ha ha....


En dags arbete till...sedan hoppas jag att det fina vädret fortfarande är kvar så jag också får njuta av det.


Ha en fortsatt skön kväll!

Av Tin - 30 maj 2009 06:09


Så var det då helg igen.... Pingsthelg närmare bestämt och jag ska jobba. I mitt jobb rullar schemat bara på och har man otur eller tur kanske får man jobba många storhelger. Lite extra pengar blir det...något som heter storhelgsersättning....fint vá!

Nå väl, några slantar extra är ju alltid välkommet men jag hade just nu, i denna stund gärna varit hemma med familjen och firat helg. Det ska ju bli väldans fint väder har de lovat och visst är det så...solen skiner!!!


Trevlig Pingst!



Ovido - Quiz & Flashcards