Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Tin - 28 maj 2009 20:27


I dag har jag haft en ledig dag....ledig och ledig. Jag har varit hemma i alla fall. Men det är mycket nu och jag vet inte riktigt vilken fot jag ska stå på.

Dotterns bal är i morgon och alla ni som känner till hur det är förstår hur mycket som ska göras och fixas.

Som tur är, står min dotter med båda fötterna på jorden och är inte hysterisk för en liten simpel sak som en bal ;)

Det är ju tacksamt för mig för då blir det inte så himla dyrt.


Samtidigt, mitt i allt, skriver jag manus till en teater och för att röra till det ännu mer har sonen långvägar kompisar som ska natta över. Bädda, mat....ja ni vet. Medan jag bäddar kan jag kanske fundera på hur jag ska lägga upp utbildningen för semestervikarierna. Ska jag stå med höger eller vänster ben nu?


Nu ska jag "träna" på dotterns håruppsättning tills i morgon och jag måste vara flink i fingrarna för jag har inte många minuter på mig efter jobbet i morgon. Hua mej...hur ska det gå?

Ovido - Quiz & Flashcards