Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Tin - 22 maj 2009 05:51



Sista dagen innan helgen....jippi!!!

Nu är jag också snart med i "ledighetskommitén".


Jag jobbar bara under förmiddagen och det känns gott denna fredag.

Det är väl fredag???

Hur snurrigt blir det inte i huvudet när det är helgdagar mitt i veckan. Här har det regnat i natt och det gillar jag. Visserligen ser det lite oroväckande ut när man tittar på molnen men solen skiner. När jag gick ut i köket i morse är det en pöl på golvet och jag tänkte....har det regnat in.

Men jag inser snabbt att så var inte fallet....Lisas valpar trycker väl på blåsan och hon hade väl inget annat val kan jag tro...stackarn. Så förnedrande för henne! Det var bara för mig att torka upp och låtsas som det regnade...


Det är som gravida kvinnor....hur många nattliga toalett besök gör inte de? Varför skulle "gravida" hundar vara annorlunda?


Nu väntar jobbet...


Ha en riktigt bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards