Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Tin - 10 maj 2009 22:32


En ny möbelgrupp till altanen på baksidan ska vi köpa och det blir samma grupp som vi haft förrut i många, många år, närmare bestämt i 19 år. Hållbar med andra ord!

 Stormysen.... med dessa dynor till. För ljust trä eller hur men enkelt att lasera dem i mörkare nyans. En soffa, 2 fåtöljer, bänk och ett bord kostar 1 690 kronor!!! Ett bra pris för möbler som ska stå ute eller hur? Visserligen under tak men ändå.

Dynorna ingår i priset och de är vändbara!!!


Man vill ju ha pengar över att köpa massor med blommor, pynt och vad det nu kan vara för att göra altanen riktigt sommarmysig och inbjudande.







Av Tin - 10 maj 2009 21:32

En bloggpromenad efter arbetsdagen slut orkar jag alltid med ;) Alla verkar att ha haft bra lediga dagar under helgen. Min helg har också varit bra....jobbet har gått väldans bra och fort också. Den är redan över!!!


Här hemma har mannen varit flitig och skurat 100 kvm altangolv....snyggt jobbat! Inte nog med det, allt var välstädat när jag kom hem och sådant gillar jag!

Då kan jag bara koppla av på min lediga förmiddag i morgon, lyckliga jag som får vila mina stackars ben. Det kan behövas ;)



Av Tin - 10 maj 2009 06:28

Har smygit mig upp tidigt här på morgonen när alla ligger och sover. En retfull huvudvärk, inte mycket men ändå och det är inte så bra när jag snart ska jobba.


Jag tänkte i min enfalld att den rinner väl av i duschen men den har envist stannat kvar. Det var bara dumt av mig att lägga mig tidigare i går kväll när sonen var och grillade vid stranden med kompisar. Sonen som snart slutar nian och fixar detta alldeles utmärkt men ändå....


Jag har sovit "lätt" och hela tiden lyssnat mot ytterdörren! När han väl kom hem och spred en brandlukt i huset kunde jag äntligen koppla av...men började drömma lustiga drömmar. Hela natten har varit en "orolig" sömn och det är inte så konstigt att huvudet är tungt idag!


Nå väl, nu ska jag jobba och önskar alla en trevlig söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards