Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Tin - 8 maj 2009 22:45


Har lagt fram mina arbetskläder tills i morgon, bussarongklänning i mjukt jeanstyg, vita leggings och så mina ljusrosa foppatofflor.

Alla gamla älskar mina rosa skor! De gillar glada färger och kommentera dem ofta.

Ja, då är jag redo att möta en ny arbetsdag!


Av Tin - 8 maj 2009 21:29


Ett varmt bad har jag unnat mig och passat på att göra slikeslena ben , rengjort ansiktet ordentligt och en hårinpackning 


När det är klart känner man sig som en ny människa....härligt!


Lisa har också badat i dag och i eftermiddag har jag klippt henne. Jag tycker att hon blev riktigt snygg! Skönt för henne att bli av med en del päls.


Min ledighet är snart slut och jag ska jobba hela helgen.

Just nu "känns det" men när jag väl är där i morgon kommer det att kännas bra!





Av Tin - 8 maj 2009 15:49


Har lagat lasagne till i kväll  som var önskemålet.

Man får vara lite snäll ibland och låta andra familjemedlemmar bestämma menyn.


Det är roligt att göra andra glada och det får man alltid igen....hoppas jag!

Av Tin - 8 maj 2009 12:55


Här går det inte att tycka synd om sig själv för att jag har lite ont i ryggen...det är bara att hålla igång Inte så här hysteriskt men lite grann i alla fall.

Min dotter har också en ledig dag och vi har tillsammans gjort små utflykter.  Vi har riktigt kul när vi handlar typiska "damgrejer" som vi gjort i dag och sedan är hon så uppdaterad med vad som är det bästa att använda.

Vi handlade bl a rakhyvlar, raklödder....vem vill ha håriga ben som kvinna nu när vi kan gå med bara ben? Inte jag i alla fall!


Apoteket fick också ett besök....solskydd och mjukgörande och lite annat smått och gott.


I kväll får det bli en " ta hand om kroppen göra den snygg kväll".

Av Tin - 8 maj 2009 09:29


Efter regn kommer sol och det stämmer. Solen skiner och der ser ut att bli en härlig fredag.

Som vanligt har jag väckt min son tusen gånger innan han gick upp och i väg, till skolan. Sedan var det dags för mig och hundarna att gå den vanliga morgonturen.


Äta frukost med samma pålägg på mackan och alltid mjölk i kaffet. Morgontidningen är läst och vad ska jag göra jag nu och resten av dagen...


...inte mycket, har ont i min rygg :( ....skit också!!! Får nog vila så mycket jag kan, om jag kan. Jag har ju hela helgen framför mig med arbete.








Ovido - Quiz & Flashcards