Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Bara jag är vaken...

Av Tin - 31 maj 2009 06:21



Mors dag! ...och här sitter jag redo att snart åka till jobbet och vara där i tio timmar.

En annan blivande mamma ligger här i köket och sover så gott. Magen börjar bli riktigt rund och go. Kan undra hur många valpar Lisa har där inne?

Bara 15 dagar kvar innan vi har svaret.


Jag önskar alla en skön söndag med mycket sol och värme!

 
 
Ingen bild

storasyster

31 maj 2009 07:30

...och här sitter jag själv hela helgen min man jobba, den yngsta är hos de andra syskonen i Göteborg. Strax gå en runda innan frukost. Men det är ganska skönt ibland att vara själv man behöver det oxså...
ha det så bra på jobbet det blir väl en tårtbit där kanske...
"vilken bra present du fick"

 
Ammis

Ammis

31 maj 2009 16:39

hoppas du får en underbart Mors dag på jobbet då. Hade väl varit bättre att vara hemma iofs men men, vissa har ju jobb att sköta och andra inte.Tur vi har dom som ställer upp på helgerna. ;0)

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

1 juni 2009 17:56

Önskar dig en härlig solig måndagskväll.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 juni 2009 21:19

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards