Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Snyggt jobbat! eller inte...

Av Tin - 7 december 2008 16:48

Jag gjorde lite fint här till advent men sedan vett i tusan, har det inte hänt någonting. Jo ett par patetiskt uppsatta ljusslingor har kommit upp i trädgården i dag. Ja men hur lätt är det! Sladden är för kort eller också är det för långt till en kontakt, jag vet inte vilket. Busken är för stor och slingan för liten.

 Ja, då får det helt enkelt bli som det bli.

Inte har jag bakat lussebullar eller pepparkakor eller gjort mig till med att göra pepparkakshus. Inget julgodis eller besökt någon julmarknad. Inte en enda julklapp har jag inhandlat. Men jag har smakat på glögg!!! De ni, alltid något.

Jag börjar nästan tycka synd om mina barn. De kanske går och fundera på om här ska bli jul överhuvud taget. Stackarna!!!


 
 
Ammis

Ammis

7 december 2008 18:35

Hej,kul att du ville länka till mig,ska läsa din blogg lite nogrannare men just nu ska jag lägga ut lite kort på dagens händelser. Du har det jättefint här på din blogg :0) Man blir lite inspirerad, och du, du är inte ensam om att inte ha fixat så mkt inför juelen, hör många som inte fattar att det bara är drygt 14 dgr kvar, men tiden går jäkligt fort så här på slutet,själv åker jag bort den 21:e så jag har inte så mkt att "dona" med. Ha det gott så hörs vi.kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Sister Disco

Sister Disco

7 december 2008 20:20

sv:
Ja, jag är jätteglad! Men just nu känns det mest overkligt :)
Pappa är lite rädd om bilen såklart haha, men det släpper nog allt eftersom. Idag körde jag med mami i baksätet, och det gick fint.

kramar

http://sisterdisco.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards