Alla inlägg den 20 december 2008

Av Tin - 20 december 2008 09:43


Hualiga vilken natt! När killarna somnat började mannen snarka och när jag väl somnat drömde jag  en hemsk dröm som jag inte fått ur mina tankar än.

Men jag är sannerligen glad att det bara var en dröm, verkligen!!!

Nå väl, här är det regn, regn och åter regn! hundarna är blöta, jag är blöt. Hur trött kan man bli?

Julstämning? knappast!!!!

Usch! vad jag gnäller i dag! Jag får hitta på något kul så jag blir pigg och glad. Dammsuga och väcka killarna som lanat hela natten, DET ÄR VÄL KUL!



Av Tin - 20 december 2008 00:24


Trött efter min arbetsdag borde jag gå och lägga mig nu eller egentligen för länge sedan men vem kan sova här?

Här är ungdomar i huset som "LANAR eller är på LAN eller vad det kallas. Sak samma! och tysta är de abslolut inte!!!

Pust! Pust! och många suckar därtill.

Kylskåpet har fått en ordentlig städning så nu kanske julmaten får plats och all tvätt är nästan klar. Ja, det är lika bra att göra lite nytta tills tystnaden lägger sig i huset.

Hur som helst, slipper jag göra detta i morgon och det är ju skönt för nu är det gjort!

Undrar om det hjälper att be dem tala med "små bokstöver" så jag kan sova nu?

Jag gör ett försök och om jag ber dem riktigt snällt.....

så kanske.....de har glömt det efter fem minuter i alla fall.

Sov så gott ni som kan!



Ovido - Quiz & Flashcards