Alla inlägg den 23 december 2008

Av Tin - 23 december 2008 18:33

Till alla er som läser min blogg vill jag önskar en riktigt.....

Av Tin - 23 december 2008 18:21



Har just fått reda på att

Jultomten har börjat blogga.

Ja, nu är det väldigt osäkert om han har tid att komma i år. Ni vet ju själva hur lång tid det tar att sitta här och blogga ha ha eller som tomten säger ho ho.


Av Tin - 23 december 2008 15:36


I dag fick jag ett brunt litet paket och funderade på, vem kan det vara i från.......




Det var i från min vän ammis http://ammis.bloggagratis.se  ett pris för att jag hade rätt svar på hennes bloggtävling. Tack snälla!!! Hur viste du att detta är mitt favorit godis?


Ammis är i fjällen och fira jul, kan undra hur hon har det?

Jag väntar och väntar att få se massor av bilder på hennes blogg. Bara hon inte ligger i en snödriva och inte kan ta sig upp. Snälla, finns det någon där som kan hjälpa henne i så fall. Hon måste in i sin stuga och till sin lap-top och skriva lite på sin blogg.

Ovido - Quiz & Flashcards