Alla inlägg den 21 december 2008

Av Tin - 21 december 2008 20:48


Harry gick några varv runt granen när vi tog in den. Jag höll ett öga på honom så han inte skulle ställa sig och lyfta på benet mot den.

Harry är väldigt nyfiken av sig och måste kolla varenda kula jag tog upp ur lådan.

Å vad fint matte! vad många kulor. Ja men dessa ska du inte röra. Säg det till honom, menar Lisa som ligger på fällen och studerar det hela.

Ja, vi får väl se vad som händer och än har det inte hänt något.

Julmaten har vi också handlat i dag, i kväll rättare sagt och det var inga köer i kassan. Skönt!!!

Nu ska vi koppla av och sitta i TV-soffan. Hundarna är också trötta efter dagens alla händelser och ligger också och slappar.

Vi hörs!!!

Av Tin - 21 december 2008 09:52


God morgon till denna fjärde advent och alla de fyra ljusen är tända. Det är verkligen en god morgon, minusgrader och solen SKINER! Vad jag behövde detta! Har har verkligen saknat ljuset en lång tid.

I går kväll bowlade familjen (16 pers) och jag lyckades riktigt bra ovan som jag är.Min tumnagel for åt...men jag var glad att ingen större skada än så hände. Någon annan kunde få mitt klot i huvudet eller så, ha ha....

Efteråt åt vi pizza på restaurang och kvällen blev riktigt lyckad. Vi fortsätter förmodligen med denna "julklapp" till alla våra ungdomar och nästa jul har vi en annan tävling.


I dag blir en dag när hundarna ska få ut i skogen!

Ha nu en riktigt trevlig fjärde advent!


Ovido - Quiz & Flashcards