Alla inlägg den 3 december 2008

Av Tin - 3 december 2008 21:43


Vad är det som händer på jobbet? Det tycks som om en efter en har tappat arbetsglädjen. Jag måste ta reda på vad det beror på. Jag känner själv hur trött jag blir på alla onödiga diskussioner och prata bakom ryggen grejer!

Det gnälls på allt och alla!

Jag vill att det ska vara roligt att gå till jobbet men just nu känns det tråkigt för att det är så dålig stämning. 

En liten, liten sak kan bli hur stor som helst.

Jag har haft en sådan spännande höst med andra uppdrag och det här ville jag absolut inte komma tillbaka till.

Vi måste få arbetsglädjen tillbaka!!!

Av Tin - 3 december 2008 12:33


Ja men är det inte fanstastiskt!

Hundarna har varit ute och rastat mig  igen...i...SOLSKEN!!! :)

Åå vad glad jag blev!

Man får suga på karamellen så länge den varar!

Jag ser att temeraturen sjunker, är det snö på gång? :)


Av Tin - 3 december 2008 10:08


Vaknade till ännu en dag med regn och ville bara dra täcket över öronen och inte stiga upp för dagen. Men hur illa skulle de se ut? och stackars hundar! och stackars son som skulle behöva gå till skolan i ösregn!

Nej, det var bara att stiga upp men allt annat än glad var jag. Som tur var hade det slutat regna när jag tog morgonpromenaden och det var ju skönt.

Solen visade sig för en stund sedan, men i bara några sekunder och det var ju ändå bra att veta att solen finns där bakom de gråa molnen, ännu finns det hopp.

Vädret påverkar mig verkligen!

Ser under promenaden att alla grannar har satt ut sina sopkärl. Ja visst ja! Det är soptömmning i dag!

Bara jag hinner hem och ställa ut våra innan sopbilen kommer. Vänta i 14 dagar till innan tömning funkar inte.

Tjuvtittar i grannens när vi kommer hem igen...nej de har inte varit här än, bra!!! :) I bland ska man ha tur!

Jag börjar jobba i eftermiddag och till sent i kväll och nu när mina uppdrag är slut är jag på mitt ordinarie jobb hela december. På ett sätt är det skönt för när jag går hem tar andra vid och jag kan fullständigt koppla av.

Men jag saknar utmaningarna!

Ovido - Quiz & Flashcards