Alla inlägg den 22 december 2008

Av Tin - 22 december 2008 20:09


Så där ja, nu börjar det bli lite julstämning här också och en hel dag kvar innan julafton med att fixa....vad är det kvar? Ingenting eller? Nja, någon liten småsak är det säkert men bingolottobrickorna är köpta. Det är enda gången vi spelar bingo, just på "uppesittarkvällen". Glögg, pepparkakor och gotter och sitta i lugn och ro hör till den kväll, sedan är det ju bara bonus om vi får BINGO!

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen!


Av Tin - 22 december 2008 19:45








                                                           








 Lisa och Harry...


vill också ha....... julklappar och det i massor. De kräver inga dyra sådarna utan nöjer sig med var sin kartong med jättemånga tidningsbollar och i varje boll är det en godbit. Billigt och bra. Lite städning krävs efteråt men vad gör det. Det här är en rolig julaktivitet för dem.


Av Tin - 22 december 2008 19:34


Man måste ju ta lite julbilder på vovvarna, Harry och Lisa men det är inte alltid så lätt minsann! Lisa tycker att jag är jobbig med min kamera medan Harry, den lille linslusen gärna är med.

Jag lyckades i alla fall få en bild på dem tillsammans och visst är de goa?

Av Tin - 22 december 2008 19:30


Lite fint på bordet!

Röda rosor och murgröna.

Av Tin - 22 december 2008 19:21


God kväll i stugan!

Så här fin blev granen i år.

Av Tin - 22 december 2008 09:46


God morgon!

Här är alla i huset lediga i dag så nu kommer man leva i ett förvirrat tillstånd, när man inte vet om det är helg eller vardag.

Men det är ganska skönt att vara lite förvirrad och glömma vad jag egentligen borde göra, ja julförberedelser och sådant. Min man kanske också är förvirrad och steker köttbullarna medan jag slappar i soffan med en bok.

Jag får väl se vad det blir av denna dag, just nu har jag ingen aning.

Ovido - Quiz & Flashcards