Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Kvällsmys

Av Tin - 27 december 2008 19:48


Hundarna är nybadade och luktar så ljuvligt, mmmm!

och de blir så glada när vi säger det till dem.

Vi har också suttit och ätit en god kycklinggryta med svamp, paprika och purjolök. De fyra tjocka adventsljusen tänder vi vid varje måltid, de tar aldrig slut och det är ju bra. Det är så mysigt med levande ljus.

Nu ska vi slå oss ner och titta på körslaget. Kaffet är klart och så måste vi äta upp vårt julgodis. Det tar heller aldrig slut och det vill jag. Jag bara äter och äter. Oj oj oj hur ska detta sluta?

 
 
Singo

Singo

28 december 2008 00:48

Skönt att slippa en massa julmat som mat äter i en vecka efter julafton!

http://singo.bloggagratis.se

 
Magnus

Magnus

28 december 2008 10:12

Ta det lungt med chokladen och julmaten! Äter man för mycket får man ont i magen. Jag vet, mådde inte helt på topp julaftons kväll, men gott var det :).

Fast nu mår jag inte heller så bra. Är rejält förkyld, manlig sådan du vet!

God fortsättning och gott nytt år.

http://underbara.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

28 december 2008 11:41

Man är lite sugen på något annat..vet inte vad..trött på mat kanske en god sallad är väll inte fel efter julmaten. När jag tänker efter så har jag kört med sallad.

 
Ingen bild

Marika

28 december 2008 12:27

Hej! Vad fin din din blogg har blivit. Idag ska jag köpa silverduk och tillhörande servetter till nyårsafton. Hoppas också att jag hittar några snygga saker i silver, att ha i något blomsterarrangemang. Önskar dig Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards