Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Cider och en hel del....

Av Tin - 26 december 2008 16:28


Sitter här och kopplar av med cider och pepparkakor med äldelost. Jag har under eftermiddagen kört en sådan jaga dammråttor i huset grej och jag tror att jag fångat dem allesamman. Jag vet att det är helg men det hjälps inte, jag vill ha rent omkring mig. Hade min farmor levat hade hon fått spelet. Städning på en helgdag var absolut förbjudet. Mina helger som barn förknippar jag med extra god middag med efterrätt och så kyrkomusik.

Men nu är städningen klar och jag kan ägna mig åt något annat kul i morgon som att ge sig ut på REAN!!!....och trängas.

Hur många pepparkakor har jag ätit nu?....a...jag tar en till.......så himla gott!!!

okey, vad var jag? Jo, ut på stan i morgon. Ja men det kan väl vara lite kul och så får Lisa och Harry följa med och gå en stadsrunda. Kan fundera på om de skjuter med smällare där också? Det kanske kan bli en lång och skön runda för Lisa.


 
 
singo

singo

26 december 2008 17:04

Jag är rebellisk! Jag städar så ofta jag kan på just Söndagar!!! = ) Can't help it! Liten störning har man väl fått trots allt.... Och söndagsstek tar jag hellre mitt i veckan...

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

27 december 2008 10:54

Visst dammsugar händer väll på söndagar i bland inget fel i det..Men söndagar försöker vi koppla av inga större saker bara var med familjen. Laga en god middag..
Skönt innan man börja en ny vecka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards