Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Julklappen är bokad och klar

Av Tin - 17 december 2008 21:36



Vår julklapp till alla våra ungdomar  (barn egentligen men de har blivit stora nu och en del av dem har "förökat sig") är en helkväll med bowling och en bit mat efteråt. Vi blir närmare bestämt 16 personer!

Bowlinghallen är bokad likaså restaurangen. Nu hoppas vi att alla är tävlingssugna för nu är det på fullaste allvar. Hualiga!!!! Det här blir inte lätt......för mig.


Mamma (alltså jag) kunde ju smygtränat innan, attans att jag inte tänkt på det! Det hade varit lite kul att klå dem allihopa men sanningen är att jag har ingen chans! Jag har liksom aldrig turen med mig i bowling. Fattar inte att det ska vara så svårt. Okey, de kommer att få många goa skratt när jag kör min uppvisning och vet ni vad! Det bjuder jag på.

 
 
Sister Disco

Sister Disco

17 december 2008 22:16

En kompis ramlade baklänges med klotet när vi bowlade på högstadiet en gång. Det var hysteriskt kul, det tyckte hon också :)

http://sisterdisco.blogg.se

 
Ammis

Ammis

18 december 2008 06:29

Jag älskar att bowla,här i Trollhättan har vi "Buddy´s", det är Håkan Mild som äger den, skithäftigt med bra musik,restaurang,pub. Ofta är det maken som är orolig att jag ska slå honom,hi hi. Kul för han är tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna. Tycker det va bra val av julklapp, ha det så kul. Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
singo

singo

18 december 2008 09:59

Du kan väl ha de där sidoskydden som barnen brukar ha, så kanske du vinner! ;)

http://singo.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

18 december 2008 17:48

Tyvärr fel...5% ond...det var inte mkt, men varför ska man INTE vara snäll?? Ha det gott. kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

18 december 2008 21:17

Jag har varit med jobbet, gick inte så bra för mej de var för tunga ont i handlederna. Instruktören upptäckte mej så han viskade nu sätter jag upp sidoskydden bara till dej säg inget...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards