Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Inga problem för tomten här!

Av Tin - 14 december 2008 17:06



Kan man tänka sig, till och med jag börjat köpa julklappar.

Men jag kan lova tomten att det inte blir några problem med julklappssäcken för den blir verkligen inte stor i år.

Äntligen har alla förstått här hemma  att julklappar är inte ALLT på julen.

Nä men, denna hysteri för att inte tala om denna ångerst att hitta "rätt" julklapp. Å vad skönt det känns i år att slippa detta!

Lite god mat, jag skrev lite för det behöver inte vara av alla de sorter, lagom räcker gott! Det låter som om jag bojkottar julen! Inte alls! Tvärt om! Jag ska njuta av den i år ;)


Tomten får nu tid över till annat och det blir han väl ändå glad över. Tror ja det!!!



 
 
Ingen bild

storasyster

14 december 2008 22:19

Här blir det paketleken så 8st småklappa till detta inget krångligt+ en julklapp till mamma. Inget överflödigt med julmat ganska lagom. Dottern kommer på torsdag då fixa hon lite oxså, Hon äter ju inget kött.
Ojdå..va trött jag är firat 20-åringen här i dag tängte bara varva ner här på bloggen.
God natt!

 
Tin

Tin

14 december 2008 22:26

Oj! Hon fyller år i dag!!! Måste gratta på hennes blogg!!!

http://tins.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

15 december 2008 12:03

Vi gör som "storasyster",kör paketleken, så här blir inte många klappar, det som smäller högst är väl ändå gemenskapen och det man gör tillsammans. Ha det gott. kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards