Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Vart tog den vägen?

Av Tin - 3 december 2008 21:43


Vad är det som händer på jobbet? Det tycks som om en efter en har tappat arbetsglädjen. Jag måste ta reda på vad det beror på. Jag känner själv hur trött jag blir på alla onödiga diskussioner och prata bakom ryggen grejer!

Det gnälls på allt och alla!

Jag vill att det ska vara roligt att gå till jobbet men just nu känns det tråkigt för att det är så dålig stämning. 

En liten, liten sak kan bli hur stor som helst.

Jag har haft en sådan spännande höst med andra uppdrag och det här ville jag absolut inte komma tillbaka till.

Vi måste få arbetsglädjen tillbaka!!!

 
 
Singo

Singo

4 december 2008 09:50

Kanske är det för att du fått hålla på med andra roligare och inspirerande saker!
Kanske är det inte dina arbetskamrater som förändrats utan du själv!
Eller så våndas alla inför julen och så har hela bunten hamnat i klimakteriet och fått höstdepression!!!

http://singo.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

4 december 2008 18:34

Singo:
Jag har förändrats det är sant...

Men många tycker att det är jobbigt och tråkigt just nu, alla vill ha arbetsglädje men jobbar inte för det. Kan bero på det sista du skrev, suck!

http://tins.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

4 december 2008 18:53

Hoppas ni verkligen hittar arbetsglädjen igen. Det är så tråkigt när man inte har roligt ihop. Köp en låda med pepparkakor och lite glögg det kanske hjälper!! KRAM!!

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards