Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Denna dagen är snart ett minne blott

Av Tin - 1 december 2008 17:30


Den här dagen har gått alldeles för fort och nu är det redan kvällen. Min lediga vecka är absolut slut och i morgon är det arbetsdag. Kan undra vad som hänt när jag varit borta?

Förmodlingen är allt som vanligt.

Det är lite märkligt, för en del som är lediga får all information vad som händer och vet det mesta när de börjar jobba igen. Jag har funderat på om det finns en informationscentral att ringa till. Måste kolla om någon vet vart man ringer. Nu är jag inte så nyfiken av mig och så ska man ju vara ledig från jobbet, så det kan kvitta. ;)



 
 
Sari Hänninen

Sari Hänninen

1 december 2008 19:55

hej igen!
Jag är så imponerad av din blogg så d e inte klokt!!!
Jag undrar hur du lägger in de animerade bilderna och var du hittat den underbara panelen till vänster och höger om bloggen... Kanske kan jag hitta något liknande någonstans - om du hjälper mig... :-)
Jag vill egentligen inte härmas - men tills jag hittat min stil kommer jag att låna lite av dig... om d e ok förstås... :-)

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/18196-dorr

 
Sari Hänninen

Sari Hänninen

1 december 2008 19:56

jag igen...
hur får du bilden och texten i två kolumner?

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/18196-dorr

 
Tin

Tin

1 december 2008 21:21

Hej Sari!
Jag har svarat på din blogg!

http://tins.bloggagratis.se

 
Magnus

Magnus

1 december 2008 22:06

På tal om jobb, en gammal kollega brukade alltid säga: "Den som ingenting gör, han inget förstör." Tänk vad mycket problem som kunde undvikits om fler medarbetare hade haft samma inställning :)?

En svåger till mej är inne på samma linje. Han vågar knappt vara ledig eller ta semester. "Då kanske de märker att jag inte gör något!"

Tin, hoppas dina kolleger har saknat dej i alla fall :).

http://underbara.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards