Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Vilken kväll det blev!

Av Tin - 29 augusti 2009 10:51


Vilken fantastiskt rolig pubafton vi hade på 

Mjölnareholmen Det började regna under färden till ön men vad gjorde det när hela det glada gänget var på topp.

Färden över var kort, bara tio minuter. Likaså regnet...


När vi steg i land slutade det att regna och solen tittade fram. Tornet på bilden är vårt mål men....


Vi hittade lite björnbär som vi måste smaka på och som var utmärkta som drinktillbehör ;) Tosiga "kärringar som bär sig åt ha ha...men det bjuder vi på...

Mycket skratt blev det bakom planket.


Det var verkligen mysigt inne i tornet med stenväggar och trägolv. Vår mat fick vi laga själva på täljstenar och det var ljuvligt gott tillsammans med potatisgratäng, sallad och bröd


Så charmigt...och lite gott om man önskade! 


Här bjuds det på champagne...vilken överraskning!!!


Hela det glada gänget



Vår charmige servitör...


Den här belysta stigen var välbesökt av oss och den leder till...


...Dasset! En ljusslinga var kanon när mörkret föll.

Visst är dasset fint?


En vacker kväll blev det och en oförglömlig sådan. Vi hade såååååå kul!!!  "Elvis" var kanon, maten var utsökt och tillsammans med "goa" arbetskamrater saknade kvällen ingenting


 
 
Madeleine

Madeleine

29 augusti 2009 12:31

alltså åh, jag blev lite förälskad i dasset.
och den där servitören har jag varit lite bekant med faktiskt!

http://sisterdisco.blogg.se

 
Ingen bild

Evis

29 augusti 2009 14:51

Trevliga kort, jag ser att ni hade det bra, en annan jobbade ju :(

 
Ingen bild

storasyster

29 augusti 2009 15:29

..det tror jag det att ni hadde trevligt kände igen några på bilden. Fina härliga bilder! Har tängt många gånger att åka över men har inte blivit av.
kram

 
Ammis

Ammis

30 augusti 2009 16:10

Ser verkligen härligt ut o. mysigt att få laga maten själv. Och dasset var ursött. Härligt att ni fick det så mysigt o. kul.

Ha det gott denna vilosöndag.

KrAMelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

31 augusti 2009 19:48

Ohh vad musigt, och täljstens stekt mat...mumma

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mjölnareholmen

30 januari 2010 03:10

ni är välkomna till oss igen ni höjde stäminingen lite den kvällen :) tack för alla fina bilder. mvh personalen mjölnareholmen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards