Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Tin - 26 augusti 2009 20:35


Mina tre lediga dagar har bara försvunnit så här *knäpp med fingrarna*. Men jag ska inte gråta för det för jag arbetar bara torsdag då jag tagit kompledigt på fredag.

Det blir pubkväll trots allt. Åtta arbetskamrater ska med och då är arbetsgruppen mycket större än så.

Men vill de stanna hemma får de väl göra det.

Att det ska vara så svårt att kunna göra något tillsammans och som passar alla. Vi som åker till Mjölnareholmen ska ha kul i allafall!



Av Tin - 26 augusti 2009 11:55


Första ronden är avklarad. Harry har stått tålmodigt på trimbordet och verkligen gjort allt för att jag ska få till en snygg wheatenfrissa.

Nu tar jag mig en kopp förmiddagskaffe medan Lisa och Harry springer i trädgården. Det är nu jag ser hur han blev när han får vara i rörelse...missat något....hmmm....det tar vi i andra ronden ha ha....


Av Tin - 26 augusti 2009 09:39


Vilken orolig sömn jag haft i natt. Drömt konstiga drömmar och vaknat till av oljud *snark"...tröttsamt värre!

Vaknat igen och lyssnat, har de stigit upp i tid så inte bussar missas...vaknat igen *förvirrad*...ska jag jobba i dag, vilken dag är det?

Men när allt klarnade i skallen så mindes jag att dagen är ledig *skönt*

Skönt att nattens regn var över och morgonrundan blev regnfri. Varmt är det...20 grader utan sol.

Jag borde vara dödstrött efter denna natt men är förhållande vis rätt pigg *ler*

Nu ska Harry upp på trimbordet!



Ovido - Quiz & Flashcards