Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Tin - 15 augusti 2009 13:10


Tack för alla grattishälsningar, de värmer gott!

Ja då är man ett år äldre, bra eller dåligt?

Nja, hur som helst har jag inget att säga till om för siffrorna ändras varje år oavsett mitt tyckande.

Det kan ändå någonstans kännas skönt att bli just äldre. Man går in i annan tid, ett annat lugn!

49 år...okej...hmmm....men det är bara siffror och det betyder ingenting för mig. I mitt inre finns helt andra siffror ha ha! Tack och lov för det.

Fick jag kaffe på sängen?

Det funkar inte när man har två svansviftande hundar nedanför sängen som vill gå ut.

Hade jag suttit där med en kaffekopp så hade Harry säkert himlat med ögonen (om nu hundar kan det, vet inte så noga) och tyckt att...nu har det slagit runt för matte! Så har hon aldrig gjort!

Men mannen kom med presenter innan jag steg upp och till Lisas och Harrys besvikelse var det "bara jag" som fick öppna.

Fina presenter fick jag...han har god smak min man.


Nu ska jag förbereda lite för kvällens bravader.

Ha en riktigt skön lördag och du....

Vi kanske ses på Sailet i kväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards