Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Tin - 9 augusti 2009 20:17


Min sista semesterdag i morgon så det gäller att vila så mycket som möjligt nu. Det har vi verkligen gjort i dag.

Soligt och varmt har det varit så vi har badat och solat i vår trädgård hela dagen. Härligt med ett eget paradis!

Det är nu man brukar säga att nu återgår snart allt till det normala men här blir allt väldigt annorlunda. Dottern flyttar för att börjar på universitetet och sonen börjar gymnasiet i stan. Vad stora barnen har blivit...när hände det?

Det innebär att mannen och jag börjar bli...nä nä nä...det är vi inte!!! Det är bara barnen som kommer ifatt oss ;))))

Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och titta på en film och bara av vetskapen... att det inte är i morgon som klockan ringer...det känns riktigt gott! 



Av Tin - 9 augusti 2009 09:50


Här trodde jag i min enfalld att jag skulle sova gott hela natten för att jag inte bränt mig. Nu finns det andra orsaker också som gör att sömnen störs av... alla ljud eller mera oljud från det öppna fönstret, ungdomar som kommer hem olika tider, en hund som vill gå på "toa" för att han "glömde" det i går kväll. Igelkottarna är ju mer intressanta....

I efterhand kanske jag hade föredragit en bränd rygg...






Ovido - Quiz & Flashcards