Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Tin - 14 augusti 2009 21:26


I morgon är det "min" dag. Ni vet den dagen som man blir ett år äldre ;)

Kan fundera på om jag får sovmorgon och kaffe på sängen...

Det är minsann inte lätt att få morgonpigga mig att ligga kvar i sängen tills familjen behagat vakna och stiga upp. Förmodligen är det jag som stiger upp först.


Jag hoppas det blir en fin dag i morgon så flaggan slipper hänga blöt och slapp i stången ha ha...

Min pappa finns alltid i mina tankar på min födelsedag, min älskade pappa som dog för många år sedan. Jag minns när jag stog bredvid honom, när han hissade flaggan och sa..."nu flaggar vi för dig för det är bara din dag".


Vi har bjudit hem vänner till kvällen för att äta kräftor med goda tillbehör och sedan drar hela gänget till Sail Karlskrona...





Av Tin - 14 augusti 2009 20:32


Sockar och långbyxor är inte men "grej" att ha på mig sommartid. Jag har gått med bara ben hela sommaren och helst i min älskade jeanskjol som börjar bli väldigt sliten nu. Mitt favoritplagg har snart gjort sitt "suck"!

I kväll var första gången jag tyckte att det var riktigt kyligt om benen....bara 12 grader. Vart tog de sköna sommarkvällarna vägen?







Av Tin - 14 augusti 2009 14:23


Arbetsveckan är klar och nu är det ledig helg. I dag var det bara en kort arbetsdag men en väldans bra sådan. Jag har verkligen haft kul på jobbet tillsammans med "goa" arbetskamrater. Alla har varit glada, bjudit på roliga berättelse och skrattat mycket. Kanske beror det på att det är fredag....



Ovido - Quiz & Flashcards