Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Tin - 5 augusti 2009 21:07


Ja då, det blev en härligt varm och solig dag fast det såg lite mörkt ut under förmiddagen. Det är så skönt att bara sitta och slappa i en solstol och ta sig ett dopp ibland när svetten börja rinna längs ryggraden.

Gott att det blev en dag som denna i slutet av semestern!

Om jag gjort någon nytta? Nä è då! Inte något!!!

Jo föresten! Jag har samlat på mig massor av D-vitaminer och de är bra att ha på lager när vintern kommer!




Av Tin - 5 augusti 2009 09:21


Jag vaknar alltid tidigt och tänker, ska jag stiga upp eller ligga kvar hmm...

Men jag har ju sovit färdigt så varför inte gå upp och möta dagen. Som vanligt, börjar dagen med en timmes promenad med Harry. Först får han "läsa morgontidningen" och göra sina behov och därefter ökas takten. Jag känner hur varm jag blir och Harry pinnar duktigt på vid min sida. Kan man börja dagen på ett bättre sätt?






Ovido - Quiz & Flashcards