Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Tin - 28 augusti 2009 15:50


Ja, sa jag mest på skoj, i går på jobbet...det kan ju inte bli någon alkohol innan vi ska åka båten till ön (alkohol är förbjuden i båten).

Nja, sa en arbetskamrat lite tveksamt....jag läste att det fanns flytvästar ombord.

Ett genomtänkt och intelligent svar ha ha.....


Av Tin - 28 augusti 2009 13:59


I dag blev lunchen alldeles försenad men jag har haft att gör hela förmiddagen. Nu sitter jag och festar på rostbiff, grönsaker och frukt *mums*.

Ja, i kväll är det pubkväll och jag har verkligen sett fram emot detta, det ska bli skitkul!!!

Vi tar båten till ön och där möter Elvis upp...är det inte fantastiskt ;) Men det bästa av allt, är att åka dit med "galna kärringar" som verkligen vågar bjuda på sig själva.

Nu ska jag bara ta det lugnt och fixa till mig så gott det går och därefter kommer väl någon vänlig själ och kör mig till båttaxin.




Ovido - Quiz & Flashcards