Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Tin - 22 augusti 2009 21:05


Har haft en bra arbetsdag och fast den varit lång har timmarna gått fort. När jag kom hem stog både Harry och Lisa och väntade på mig vid sin utkiksplats. Jag tror att de kan klockan, smarta hundar men förmodligen ser de när husse sätter på kaffet och vet då att...snart kommer matte!!!

Nu behöver jag en välbehövlig vila tills det är dags för nästa pass i morgon. Därefter väntar en ljuvlig tredagarsledighet...


Av Tin - 22 augusti 2009 06:15

I dag var det verkligen svårt att slänga benen över sängkanten när klockan ringde. Tur att "natten" har lite uppiggande kaffe när jag kommer till jobbet.

Får väl ta mig dit nu så de kan rapportera nattens händelser och åka hem och lägga sig ,stackarna...de är väl supertrötta nu.


Ovido - Quiz & Flashcards