Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Äntligen hemma....

Av Tin - 27 augusti 2009 21:32


Åkte till Kalmar och IKEA efter jobbets slut. Dottern ville ha en del prylar till hennes studentrum så nu är hon nöjd.

Jag köpte lite smått och gott till mig själv och så hundbäddar till Lisa och Harry. Bra att de kan tvättas i maskinen och det bästa var priset, 149 kronor.

Då kan man stå ut med att någon "råkar" bita sönder den.

Lisa älskar sin och la sig i den med en gång medan Harry provade den en stund och la sig sedan bredvid den....goding du är!!!


Lisa med sin nya bädd


 
 
Tes

Tes

27 augusti 2009 22:44

Har de hundsaker på IKEA??! Har jag nog aldrig sett! Vad tacksam Harry var då Hihihihi:-)

http://www.tesans.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

28 augusti 2009 08:20

Den var ju jätte mysig! Sallie brukar också lägga sig brevid när jag köper tex nya bäddar eller lägger ut en filt ;)

Jaha, då går flyttlasset snart. Spännande!!??

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

28 augusti 2009 08:20

Visst är de små liven underbara. Här har Saga en egen IKEA-fåtölj för sig själv, den har hon utsett till sin. Vad mycket smått och gott det finns på IKEA, små prylar som man bara "behöver". Eftersom vi har 17 mil till Gävle, Karlstad, Örebro och Västerås, där närmaste varuhus finns så är det ett riktigt äventyr varje gång jag är dit. Ha en bra helg/Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

28 augusti 2009 11:19

ÅKTE TILL KALMAR!!!!!!!!!!
Utan att träffa mig, jesses jag bor ju bara 12 minuter från IKEA, rakt över bron......men nästa gång så!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
singo

singo

29 augusti 2009 09:49

Han gör som han vill den killen!!!

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards