Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Tin - 28 augusti 2008 21:42



Hör här, är det inte fantastiskt! Se dig själv om tio år - och din drömbild blir sann!

Så glad jag blev när jag läste detta repotage i tidningen.

Jag ska börja med att göra en bild av mig i framtiden så levande som möjligt. Ju fler detaljer, desto bättre!

Jag kan sikta hur högt som helst!

Jag kan se mig komma i tajta jeans och orka dansa i högklackat ända tills festen är slut och det bästa är att den nya vikarien gissa fel på min ålder med ett helt decennium.

Ja men är det inte fantastiskt, har ni hört på maken!


Vidare står det att våra mentala bilder har en otrolig kraft. Det är dit vi omedvetet styr. Så våga drömma!!!

Frammana en glasklar, positiv bild av dig själv i framtiden och drömmen kommer att slå in!


Av Tin - 28 augusti 2008 21:07

Harry


Mina hundar

Harry och Lisa




Harry kommer från Irland

och är ett riktigt

charmtroll






Lisa är en prinsessa!

Hon är lugn och snäll

utom när det finns katter i

närheten.


Läs mer om dem

www.villarosa.se















Av Tin - 28 augusti 2008 14:17



Nu har jag klättrat upp för ett högt, högt berg...ja ni kan inte förstå, så högt berg...av tvätt... och det utan skyddsutrustning!

Det tog minsann tid att nå toppen... nja... snarare botten på tvättkorgen. Men nu är jag klar och tar mig en efterlängtad kaffepaus. Att man kan känna sig så nöjd med sig själv efter en sådan prestation. De prydliga högarna av nystrykta kläder, trängs längs bänkarna i köket.

Det är bara för varje familjemedlem att ta hand om sin hög. Vilken service! Men jag måste naturligtvis göra dem uppmärksamma på sina högar för det är inte alltid de ser dem. Det är väl märkligt!


En bukett vackra rosor är jag värd!

Rosorna är från min trädgård



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards