Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Tin - 24 augusti 2008 17:40

Hemma igen och tillbaka till verkligheten. Jag tog lite bilder från syskonträffen. Att vi hade kul ser ni på bilderna här.


Av Tin - 24 augusti 2008 11:00

God förmiddag!


Jag är fortfarande kvar i Skåne och Billeberga. Lite segt i dag för några av mina syskon. Jag vet inte vad det beror på men det är klart att det blev sent i går kväll eller natt kanske jag ska säga. Något annat kan det väl inte vara???

Men jag är pigg som en nötkärna!!!

Vår lillasyster bjöd på god mat, lekar och så berättade vi lite hemligheter för varandra. Minnen från när vi var små, dyker alltid upp så det blir många goa skratt. I går kväll kom sanningen fram.

Nu äntligen efter alla år fick vi veta vem som satte eld på en gammal halmstack vid talleskogen. Brandbilarna kom och vi barn tyckte att det var spännande att titta på när de sprutade vatten över eldsflammorna. Den tjocka röken stack oss i ögonen. Men vem hade tänt på? Det var ingen som erkände så ärendet las ner. Men i går kom sanningen fram...nu vet jag att det var...


Nu ska vi snart åka hem och jag ser redan framemot nästa syskonträff.

Tack "lillasyster" för en trevlig syskonträff!


ps. Jag har sovit i tvättstugan i natt, riktigt gott faktiskt. Jag vaknade ett par gånger av att höra två systrar snarka i rummen bredvid. En av dem drog riktiga "timmerstockar"





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards