Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Tin - 15 augusti 2008 22:12

Vilken födelsedag! Har jobbat hela dagen till sent i kväll och nu är jag verkligen helt slut. Jag hade tänkt bada hundarna som ska klippas i helgen men orken är slut och klockan är alldeles för mycket. Får göra det tidigt i morgon. Tvätten! den hänger kvar ute men nu är det mörkt. Jag får ta in den i morgon.

Vart är vi på väg egentligen? Detta eviga stressande!

Jag har inte ens tid att fira min födelsedag! Den har bara försvunnit som vilken dag som helst.

Jag kanske kan fira den i morgon eller en annan dag. Det är väl märkligt! Nu far vi och flyttar dagarna fram och tillbaka för att vi ska ha tid att fira. Nej! nu får det bli ett slut på detta. Det är ju i dag som min egen dag är och ingen annan!


Av Tin - 15 augusti 2008 09:36

Grattis till mig själv och alla andra som fyller år i dag! :)

Fast det där med siffrorna, åren du vet, som ändras varje gång det är "fylledag" tycker jag inte är så kul längre. De bara talar om att jag blir äldre och äldre och att jag snart är en gammal tant. Fy! :(




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards