Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Tin - 11 augusti 2008 20:50

 Retfulla råttan!


Jag såg den i dag, råttan, när den sprang över innegården. De snabba fötterna sprang ljudlöst över den stenbelagda gården. Den stannade upp ett ögonblick och tittade retfullt på mig. Du kan inte ta mig, menande den och svängde på sin äckliga svans för att sedan fortsätta in under gargaget. Den påminde om Gus, i askungen. Hade jag fått tag i sopkvasten skulle jag...men kan jag göra det mot Gus? Ja, det kan jag eller skicka Lisa (hunden) på den. Hon är en redig råttjägare. Jag får rigga en råttfälla i garaget också. Råttan ska bort!

Av Tin - 11 augusti 2008 13:00

I dag är jag bara såååååå trött. Hela helgen har jag arbetat, en väldans massa timmar, så idag vill jag ta det lugnt och inte göra någonting. Får jag det? Tack, det var snällt.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards