Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Nu blev det sent...igen!

Av Tin - 17 augusti 2009 22:25


Oj då! Klockan är mycket ser jag men några rader om dagen ska jag väl hinna plita ner innan läggdags.

I dag fick jag och mina kollegor en liten avslutningspresent

av Linda som jobbat hos oss i sommar. Hon hade tillverkat var sitt hängsmycke i form av en ängel. Så fint och så gulligt av henne!


Till er som följer min blogg vet att jag skriver manus till en teater i höst. Jag har skrivit och ändrat, ändrat igen och skrivit om. Nu känns det som om jag är på rätt väg och det känns bra och väldigt skönt.

Det kommer att bli en spännande och framför allt en rolig höst att få se denna story växa fram på scenen.


Nu ska vovvarna släppas ut en runda och jag ska förbereda mig för nattens skönhetssömn. Ja då, matlådan är packad...ordning och reda och pengar på....nä, inte på fredag...en annan dag var det visst ha ha....

Vad som finns i matlådan?

Thaiwok med stark köttfärs....blodgrape och lite annat smått och.... nyttigt.









 
 
Tes

Tes

18 augusti 2009 07:27

Men vad spänanade med eget manus!!!! Får man fråga vad det kommer att handla om och hur det kom sig att du fick iden till det? Du är ju så påhittig så det kommer att bli super bra!

http://www.tesans.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

18 augusti 2009 21:36

Vilka härliga matlådor du gör!

Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

18 augusti 2009 22:01

Jag ska ha hemmagjord pizza i morgon i matlådan... Det åker ner en grönsak och en frukt också, så jag klarar hela arbetsdagen!

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards