Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Kan undra....

Av Tin - 14 augusti 2009 21:26


I morgon är det "min" dag. Ni vet den dagen som man blir ett år äldre ;)

Kan fundera på om jag får sovmorgon och kaffe på sängen...

Det är minsann inte lätt att få morgonpigga mig att ligga kvar i sängen tills familjen behagat vakna och stiga upp. Förmodligen är det jag som stiger upp först.


Jag hoppas det blir en fin dag i morgon så flaggan slipper hänga blöt och slapp i stången ha ha...

Min pappa finns alltid i mina tankar på min födelsedag, min älskade pappa som dog för många år sedan. Jag minns när jag stog bredvid honom, när han hissade flaggan och sa..."nu flaggar vi för dig för det är bara din dag".


Vi har bjudit hem vänner till kvällen för att äta kräftor med goda tillbehör och sedan drar hela gänget till Sail Karlskrona...





 
 
Inger

Inger

14 augusti 2009 22:51

Grattis på din dag och hoppas du får en härlig dag!

Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

stina

14 augusti 2009 22:51

Hej,
Hoppas du får en jätte trevlig dag många presenter,och kaffe på sängen såklart,Vi har fått tillökning idag jätte gosigt.

Kram från oss stina

 
Chris

Chris

15 augusti 2009 00:08

Ett jättestort grattis på födelsedagen önskar vi på Villa Rosa.

Hälsa Harry att släkten har anlänt han heter Razzel Dazzel

http://rugguggla

 
Tes

Tes

15 augusti 2009 06:37

Hipp hurra på din födelsedag! Jätte grattis! Klart att det blir solskenen dag som denna! Ha en sjukt rolig kväll! Kram, kram

http://www.tesans.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

15 augusti 2009 08:45

Grattis ....tin på födelsedagen! hoppas du får en härlig trevlig dag med familj o vänner. Hipp hipp hurra:Oaaaaaa!
kram

 
Ingen bild

Evis

15 augusti 2009 11:24

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en bra dag. Kram Evis

 
Singo

Singo

15 augusti 2009 13:05

1000 Grattis på födelsedagen! Det låter trots allt som om ni ska fira dig ordentligt! ;-) Och nästa år... då ser vi fram emot att vara med och fira ännu mer! KRAM KRAM!

http://singo.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

16 augusti 2009 19:50

Glömde att gratta dig på din dag, hurra, hurra, hurra!!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards