Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Lisa är hemma igen!

Av Tin - 10 augusti 2009 17:45


Vilken lycka för Harry när Lisa kom hem men jag tror Lisa var gladare. Hon var trött på sina valpar som börjar bli riktigt stora och ska snart flytta till egna familjer.

Pappa Snorre får själv ta hand om valparna tills dess och han är en baddare på det. Han fullkomligt älskar sina valpbarn.

Valparna har "sugit ut" Lisa totalt och hon är väldigt smal. Det tyckte tydligen Harry också för han ville genast bjuda Lisa på glass...


Nu känner jag Harry ;) Han såg sin chans att få lite extra gott själv...men det är klart att Lisas hemkomst ska firas!!!


Så ville Lisa ta en tur in i huset...


Måste bara se om allt är som vanligt. Efter en snabb titt kom hon ut till Harry igen och la sig i gräset.

Å vad skönt att vara hemma igen! tycktes hon säga för man såg hur nöjd och glad hon var.



Det dröjde inte många minuter förrän allt var som vanligt igen. Precis som Lisa aldrig varit hemifrån och som de bästa kompisar hundarna är så turades de om att gnaga på ett ben som Harry fått några dagar tidigare...


Är det min tur snart...

Här kan man tala om riktig sann vänskap hundar emellen!

 
 
Singo

Singo

10 augusti 2009 19:14

Så skönt att få tillbaka Lisa i huset och hoppas hon inte saknar sina valpar. Lite sorgligt tycker jag ändå det låter att åka ifrån sina valpar... Men det är väl kanske så det är att vara hund! Tur jag inte är en hund :)

http://singo.bloggagratis.se

 
Tes

Tes

10 augusti 2009 19:36

Men GUUUUUUUD vad härligt att lilla Lisa är tillbaka hemma hos Harry och er igen! Klart att de två vännerna hittar varandra lika fort igen. "Som om hon aldrig varit borta". Nu får hon vila och ta igen sig i er härliga trädgård.

http://www.tesans.bloggagratis.se

 
Synnöve

Synnöve

10 augusti 2009 22:48

Så underbart att din Lisa är hemma igen.Förstår att ni känner en stor lycka.Kram S

http://synnovesolbacken.blogspot.se

 
Ingen bild

stina

10 augusti 2009 23:10

Vad skönt för Lisa att vara hemmm hos familjen igen.Vi åker till Krukö och hämtar hem en kille det ska bli kul för Ebba.

Krama från oss stina

 
Tin

Tin

10 augusti 2009 23:20

Till Stina!

Hoppas att allt är bra med er!
Vad kul att ni ska ha en valp efter Lisa och jag är övertygad om att Ebba kommer att bli väldans glad att få en kompis.
Er lille kille kommer att bli ursnygg med en mamma som Lisa och en pappa som Snorre...det kan inte bli bättre!
Snälla...när ni hämtar hem honom måste du skaffa dig en blogg så jag får följa honom i ord och bild! Du kommer att få mycket att skriva om ;)

Ha det gott och hälsa familjen!

Kram
Tin

http://tins.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Evis

11 augusti 2009 12:30

Vad kul att Lisa är hemma igen, förstår att ni alla har saknat henne.Kram Evis.

 
Mita

Mita

20 augusti 2009 10:14

Hoppsan hade helt missat att Lisa var hemma igen, ser hur mysigt de har ihop igen, sötisarna!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards