Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

Nu tar vi det lilla lugna....

Av Tin - 4 augusti 2009 22:46


Varför ska fyra veckors semester gå så fort? Jag har bara sex dagar kvar och jag ska njuta av varje minut!!!

Suga på karamellen riktigt ordentligt innan jag sväljer den och går tillbaka till verkligheten.

I dag har vi åkt omkring i vår vackra skärgård och för att komma dit fick vi köra över denna bro...


 Möcklöbron


Vid brofästet besökte vi denna charmiga lanthandel...



Här kan man köpa frukt, bär, blommor och hemlagad saft och sylt. Bredvid lanthandel finns cafeét där man äta kroppkakor eller bara ta en kopp kaffe med dopp.


Senoren, Sturkö och ut till den sista ön Tjurkö körde vi och där besökte vi ett krukmakeri och tog också en promenad så Harry fick ut och vädra sig.

Ja, det har varit en bra dag i våra egna trakter. Men i bland är det gott nog!






 
 
Ammis

Ammis

5 augusti 2009 06:30

Godmorgon.
Ibland behöver man inte åka land å rike runt för att få fina upplevelser, börjar man i hemtrakterna så är det gott nog.

Ser jättefint ut, njut nu ordentligt av dina sista dgr på semestern.

Ha det så mysigt.

KrAMelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

5 augusti 2009 11:22

Cyklade på semestern där vände i sanda härligt blev 4mil fram o tillbaka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards