Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

Gott att vara efterlängtad!

Av Tin - 22 augusti 2009 21:05


Har haft en bra arbetsdag och fast den varit lång har timmarna gått fort. När jag kom hem stog både Harry och Lisa och väntade på mig vid sin utkiksplats. Jag tror att de kan klockan, smarta hundar men förmodligen ser de när husse sätter på kaffet och vet då att...snart kommer matte!!!

Nu behöver jag en välbehövlig vila tills det är dags för nästa pass i morgon. Därefter väntar en ljuvlig tredagarsledighet...


 
 
Kristina

Kristina

22 augusti 2009 21:37

Oj, vilken lång dag och så har du en till imorgon. Jag kan förstå att det ska bli skönt att vara ledig i tre dagar sen. Det är så mysigt att bli mött av en fyrbent när man kommer hem. Man får så många pussar då!! ;))


Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

23 augusti 2009 16:23

Visst är det underbart att vara ledig mitt i veckan! Med det i bakhuvudet pallar man av helgjobbet bättre.

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards