Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Oj vilken förmiddag!!! :))))))))))))))

Av Tin - 4 september 2009 17:11


Överraskande nog, vaknade jag till en solig dag. Märkligt att jag skulle ha vädergudarna med mig när jag är ledig.

Så klart att det var tacksamt för det blir lite roligare att gräva och rensa om solen skiner.

Ja, när jag gjort allt det jag brukar....mina vanliga rutiner...ja ni vet...rasta hundar, frukost, hänga tvätt...bra för det blåser nog torrt under dagen...så satte jag fötterna i mina röda stövlar.

Nu ska det grävas upp, rensas och delas!

Till en början var jag väldigt okonsentrerad och varför det tror ni? Jo, jag väntade på ett samtal och inte vilket samtal som helst. Fasen vilken tid det ska ta hmm...

Jag tog nytt tag med spaden och känner hur den stora tunga plantan lättar....då ringer det!!!

Nervöst tar jag av handskarna och svarde....hur gick det?

En skrattade röst svarar i andra änden....Jag klarade uppkörningen med!!!

Dottern har nu klarat både uppskrivning och uppkörning...

Fatta att hon var lycklig och jag också! Nu gick grävandet som en dans.

Vad kom styrkan ifrån? Växterna satt hårt i jorden med sina rötter men de bara åkte med lätthet upp ovan jord.

Vår dotter har nu körkort! Vad kul....och nu kommer oron när de ska ut och köra längs vägarna...

 
 
Kristina

Kristina

4 september 2009 17:59

Ja, vad roligt :) Hälsa och gratta!!

Jag kommer också vara orolig när mina ger sig ut, usch!! Men å andra sidan så blir dom så fria och kan sköta sig själva.

Om hon nu ger sig ut på en runda ikväll så får du väl ta dig ett redigt järn och bara koppla av!! ;))

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

4 september 2009 18:17


Trevlig helg!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

4 september 2009 22:30

Vilken härlig känsla att få sitt körkort = )))

Trevlig helg = )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards