Alla inlägg den 11 september 2009

Av Tin - 11 september 2009 22:45

Kan jag låna bilen till stan en runda, undrade dottern för en stund sedan. Köra bil, till stan????

Jag skulle vilja säga...nej det får du inte men så kommer jag på att hon har ju körkort...en konstig tanke.

Javisst, säger jag istället. Det är klart att hon vill ut och köra. Vad ska hon annars ha körkortet till...


Jag ska jobba hela helgen och den lilla tid jag är ledig ska vi planera och förbereda för renoveringen här hemma.

Kök, badrum och toalett är inte de rum man gör om så ofta precis och det gäller att sy ihop ett bra "schema" för alla "gubbar" som ska komma hit.

Det får inte ta för lång tid för då får vi gå ut och äta och duscha hos grannen...om vi inte väljer att banta och gå skitiga i några dagar ha ha..


Det är väl sängdags nu om jag ska orka med helgens jobb om jag nu kan sova innan dotterna är hemma.











Ovido - Quiz & Flashcards