Alla inlägg den 16 september 2009

Av Tin - 16 september 2009 20:30

Det här händer i vårt kök i kväll...

 

   Allt är inplastat och taket målas vitt. Det gamla kaklet är borta och den nakna väggen ska snart kläs i vitt. Min till synes ordning har nu förvandlats till en byggarbetsplats. Vad gör det när kaffebryggaren står i hallen med nybryggt kaffe och jag kan sitta här medan andra arbetar...helt lugnt eller hur?

Behöver jag säga att taket verkligen blev vitt...lite ny färg gör under!

Av Tin - 16 september 2009 19:36

Nu har jag lagt peruken på hyllan och får vila mitt trötta huvud. Vi har jobbat på bra med föreställningen i dag och det ser ljust ut Glad Det blir riktigt bra när alla repliker sitter där de ska vilket det inte gör för närvarande ha ha...snurr i huvudet minst sagt Tungan ute

Jag har ett underbart gott gäng att jobba med...härligt!

  

Ovido - Quiz & Flashcards