Alla inlägg den 17 september 2009

Av Tin - 17 september 2009 17:35

Varför ska jag känna mig som en svikare på jobbet när jag har en mötestid att passa. Kanske har jag den känslan i onödan vad vet jag men det blev lite stressigt när tiden började närma sig och jag var tvungen att sticka.

Men det får jag leva med...mitt jobb är sådant. Alltså inte alltid på samma ställe.

 

I dag står det "sätta upp gips" i agendan. Men inte är det väl jag som ska göra det hmmm...jag tror inte det ligger på mitt bord. Gipsskivor ska sättas upp i köket där kaklet ska sitta och det är väl det enda som ska hända i kväll med renoveringen.

Skynda långsamt...det stämmer verkligen här.

 

Men lite god kvällsmat...det ligger på mitt bord att fixa. Lika bra att sätta igång och leta i kyl och frys och trolla fram något smarrigt!

Ovido - Quiz & Flashcards