Alla inlägg den 13 september 2009

Av Tin - 13 september 2009 21:21

Min arbetshelg har gått väldans bra. Gott att ha så bra kollegor att jobba med som gör att helgen går som en dans.

Här hemma har det också börjat hända saker. Kaklet har tagits ner i köket så nu är renorveringen på gång! Glad

För 20 år sedan var det modernt att ha enfärgat kakel och vi valde då ljusgrått och så långt är det okej om det inte var för att en del av dem skulle ha ett motiv...en blomma...så patetiskt!

Nu ska det bli vitt kakel med lite struktur...det gillar jag!

Färgen silvergrå ek på köksinredningen kommer att se mycket "renare" ut med vitt kakel.

Det ska verkligen bli spännande att se köket förändras och jag hoppas att min "inre bild" blir precis som jag tänkt.

Det kan ju inte bli sämre i vart fall.

Ovido - Quiz & Flashcards