Alla inlägg den 20 september 2009

Av Tin - 20 september 2009 22:32

I vanliga fall brukar söndagskvällar kännas en liten aning jobbiga men i kväll känns det ganska bra faktiskt. Inte så lustigt när dagen i morgon är en ledig sådan. Inte behöver jag tänka på att ställa klockan, packa matlådan eller fundera på att duscha i kväll eller i morgonbitti.

Jag kan bara krypa ner i min säng, unna mig att läsa några sidor i min bok och sedan somna gott och veta att i morgon när jag vaknar så...är det fullt upp att göra här hemma.

Men det är väl gott att veta att jag inte behöver vara sysslös och gå omkring och ha tråkigt på min lediga måndag.

 

 

 

 

 

 

Av Tin - 20 september 2009 19:25

Det vita kaklet är nu på plats i köket och lite dumt är det att kalla honom "kakelgubben". Någon gubbe är han definitivt inte utan så ung och duktig. Det är så himla bra att våra ungdomar har träffat murare, snickare osv.

Ja men det är bara att beställa vad man önskar...undrar vad vi behöver nästa gång hmm....

Den grå köksinredningen ser verkligen "ren" ut till det vita kaklet. Nu är det bara fogen som ska dit om en dag eller två.

Det händer lite varje dag, precis enligt vår planering.


Ovido - Quiz & Flashcards