Alla inlägg den 10 september 2009

Av Tin - 10 september 2009 22:42

Ska skriva några rader innan jag hoppar i säng. Jag skrev för en tid sedan att jag verkligen gillar hösten för dess lugn. Jag tillbaka alltihop för det finns ingen sanning i det för just nu är det massor på gång.

I dag har jag träffat "min" teatergrupp, ett härligt gäng och det känns väldans bra. Vi har gått igenom manus och fördelat rollerna och min karaktär gillar jag verkligen. Om dryga fem veckor ska allt sitta som handen i handsken så det är fullt ös som gäller nu.

Mycket annat händer ocskå men det tar jag en annan gång. Vad skönt att dagen i morgon är ledig och då ska jag försöka koppla av om jag kan...

Grejen är väl att jag går säkert här hemma och övar i min ensamhet medan jag pysslar i hemmet. Stackars hundar...de tror väl matte har blivit alldeles knasig ha ha....men de har väl vant sig vid detta laget kan jag tro.


Ni ligger väl förmodligen och sover vid detta laget men jag säger Natti Natti ändå!



Ovido - Quiz & Flashcards