Alla inlägg den 7 september 2009

Av Tin - 7 september 2009 22:57


Då var veckans första dag snart över och den har gått riktigt bra. Nu kommer veckans andra dagar att bara rulla på av farten. Lite läskigt är det allt...det går så fort!

Snart är det väl dags att plocka fram mössa och vantar...ja men skrattar inte, det är sant! Tänk på mig den dagen det är dags...den är snart här...jag lovar...

Måste se till att få ner vårlökar i jorden innan dess. Jag köpte en säck med hundra påskliljelökar som jag tänkte putta ner lite här och var. Det är minsann på tiden för jag har inte en enda i trädgården, men nu ska nästa vår blomma i gult.

Nu ska jag se till att få lite skönhetssömn för vem vill inte vara vacker...klart att man vill! Det är bara så, att vid min ålder får man jobba för det lite mera bara men det gör jag så gärna.

God natt och sov gott alla ni som läser min blogg och skulle ni hitta några stavfel så får jag väl skylla på whiskyn....

Det är inte var dag det kommer irländare på besök.



Av Tin - 7 september 2009 22:05


I kväll har Harrys uppfödare från Irland varit på besök. Vi har druckit kaffe och whisky naturligtvis ;)

Harry var lika charmig som vanligt och var lycklig att höra sitt Irländska modersmål.

Kickie och Chris var också med och vi har haft en trevlig måndagskväll.



Ovido - Quiz & Flashcards