Alla inlägg den 23 september 2009

Av Tin - 23 september 2009 22:07

Nu börjar det hända saker. Grovjobbet med spackling på väggar och golv i köket är klart. I morgonbitti ska mattan läggas och under kvällen ska tapeten upp. Nu ska jag äntligen få se hur det blir i verkligheten....nervöst? Ja lite...men det blir säkert som vi tänkt!

Sedan ska de nya vitvarorna på plats.

Ha tålamod...det kommer bilder....

 

 

Av Tin - 23 september 2009 21:58

Jag har haft en jättebra jobbkväll där jag hunnit med att prata några ord med var och en. Det är så viktigt när man jobbar med människor. En kvinna tackade flera gånger för pratstunden vid sänggående. En annan tackade för vänligheten. Det är så lite som behövs...bara att stanna upp och visa att jag har all tid i välden fast sanningen är något helt annat...eller? Vad är viktigast? Människan eller att golvet är rent?

Av Tin - 23 september 2009 09:35

Nu är det verkligen höst och den kyliga luften har tvingat på mig både jeans och jacka.

Vad bra..då behöver jag inte vara så noga med att raka benen längre Flört

Allt är så rörigt just nu både i min omgivning och i mitt huvud. Det är ett under att jag över huvudtaget får i hop det.

Jag börjar jobbar i eftermiddag och ska till dess träna på teatern här hemma i min ensamhet. Lisa och Harry bryr sig inte och kommer inte med dumma kommentarer eller

skrattar när jag kommer av mig och måste titta i mina papper...

 

Ha det gott denna dag..vilken det nu är!

 

Ovido - Quiz & Flashcards