Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Sanning eller inte...

Av Tin - 8 september 2009 17:24


Jag har tillsammans med hundarna suttit en stund och njutit av kvällssolen i innegården. Där var det riktigt varmt och skönt. Vattnat min nyplantering där har jag också gjort. En stor trave ved ligger vid infarten och ska in i vedboden. Gott att kunna elda i kakelugnen när vintern rasar där utanför.

Det är mycket rönnbär i år och då sägs det att då blir det en sträng vinter. Hur som helst vet jag inte om det finns någon sanning i det men vad som är sant är, att jag ska laga lite kvällsmat nu... 


 
 
Stina

Stina

9 september 2009 12:51

Vilka fina rabbater du har jag längtar till fKram hristinaår tomt blir klar så jag får göra fint

http://Stinaas

 
Kristina

Kristina

9 september 2009 20:55

Visst blev hon söt!! :)

Bilden jag gjorde att sätta överst, gjorde jag i Paint. Jag gjorde en smal bild,sen tror jag att den fixade sig själv i storleken när den lades in. Bilden på Sallie klippte jag in i paintbilden. Jag fixade och trixade och den blev ganska bra.
Bilderna jag laddar ner nu hamnar i bildarkivet och genom att klicka på bilden så kan man fixa med den, tog en stund innan jag kom på det.
Lite virrigt när det är nytt, men man kommer på efterhand. Hoppas du fixar det :)

Kram

http://kristinas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards