Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Vi har verkligen haft tur...

Av Tin - 6 september 2009 20:09


Jag känner mig så behagligt trött av all frisk luft och motion jag fått i helgen. Hundarna och jag har tillbringat dygnets ljusa timmar i trädgården och vi har verkligen haft tur med vädret. När BG kom hem från jobbet gick vi en lång runda med Lisa och Harry i skogen och jag passade då på att plocka mossa till min mosskorg.

När kvällen kom plockades alla redskap in och nu ska vi bara vila kvällen.

Jennifer har åkt med tåget till Växjö och sin skola. Richard sitter vid sin dator och mannen tittar på TV:n. Lisa och Harry har däckat i sina bäddar och jag sitter som vanligt här och summerar dagen. Ja, men då är allt som vanligt hos oss en söndagskväll...


 
 
Singo

Singo

7 september 2009 19:56

Ni tycks ha haft en härlig helg med mycket frisk luft! ps. Funkar inte "X" et på datorn? ds. ;)

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards