Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Plågan är över...

Av Tin - 1 september 2009 09:39


Jag har varit så spänd och nervös hela morgonen och så ringde telefonen och jag frågade snabbt om jag skulle ställa fram en hushållsrulle att torka tårarna med.

En glad dotter svarar...nä då, jag klarade det :)))))))))

Hon har skrivit upp på körskolan och hon fixade det!!!!!

Jag blev så glad för hennes skull. Äntligen kan jag också koppla av.

Kram och Grattis!



 
 
Stina

Stina

1 september 2009 11:55

Vad roligt hälsa och gratta från oss

Kram
Christina

http://Stinaas

 
Kristina

Kristina

1 september 2009 12:20

Åh, vad roligt, GRATTIS!! :))

Det är en otroligt frihetskänsla att få körkort, "en" av livets roligaste dagar, det finns ju fler ;)

Var hon klar med hela körkortet? Här får man numera köra upp och skriva teori på samma dag, precis som när jag tog. Det är bra, tycker jag. Någon gång sent i höst ska Johanna och Linn börja på trafikskolan för de fyller 18 nästa år i mars. Johanna ville inte börja köra för sent för hon vill köra lite när det inte är glatt. Tror hon tycker att halka är lite läskigt ;)

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

1 september 2009 15:37

Grattis till er båda! Vet hur det känns att äntligen få släppa kravet att det ska tränas och tränas varje sekund man kan få till. Nu börjar oron över att de är ute i trafiken i stället. /Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

1 september 2009 19:02

O vad härligt! Hälsa o gratta henne!

kram

 
Singo

Singo

1 september 2009 22:08

sådär ja! Kör så det ryker!

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

3 september 2009 07:38

Ge dottra en stor Grattiskram...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards