Alla inlägg under juli 2009

Av Tin - 11 juli 2009 05:52


Vad det har regnat i natt! Perfekt för trädgården och naturen om värmen kommer tillbaka...om det är sant förstås. Allt kan hända!

Min näst sista arbetsdag har jag framför mig och den har jag kortat av. Det är absolut lagom att jobba till halv två när det är lördag och mycket händer.

Det verkar minsann som solen också vill vara med...den är på gång...härligt!


Ha en skön lördag!

Av Tin - 10 juli 2009 21:02


Vinbären är mogna...vad ska jag göra av dem....hmmmm


Av Tin - 10 juli 2009 20:59


Clematis är inte en älskare i vår jord och denna blommar bara med två blommor. Glad är jag för dem!




Av Tin - 10 juli 2009 20:55


Den vita klängrosen, New Dawn, trivs i vår trädgård och den klättrar högt i år...




Där är många blommor så det märks inte om jag plockar en bukett.

Av Tin - 10 juli 2009 05:56


De stora molnen som seglar förbi skymmer solen men i bland får den en liten chans att titta fram tills nästa moln kommer. Jag ska åka till jobbet om en stund och helgen är slutspurten....semester på måndag!!! *sjunger och trallar*

Nu är det bara att köra så det ryker för det finns inte så mycket kvar av batteriet...det behöver verkligen laddas!!!



Av Tin - 9 juli 2009 22:32


Vi har varit på Villarosa och hälsat på Lisa och hennes valpar. Vem kan motstå den här lilla sötnosen?




Av Tin - 9 juli 2009 10:07


Det blåser, mulet är det också och regnet är inte alls långt borta.

Är det så det ska vara resten utav sommaren?

Harry och jag tog en extra lång morgonrunda för någon värme är det inte att tala om och det var ju skönt för Harry.

Men snälla!!! Jag vill ha lite sommar med sol och värme och den "förbenade" blåsten kan jag vara utan.

Jag måste bara hitta på något som muntra upp mig idag...men vad....

Av Tin - 8 juli 2009 22:31


Min dag har bara varit så där skönt ledig som man kan önska sig. Jag och dottern åkte till stan under förmiddagen för att köpa hundfoder och det blev även lite "spring" i affärerna. Ett par svarta... väldigt snygga sandaler, köpte jag och lite annat smått och gott.


Harry har blivit badad så nu luktar han såååå gott den lilla vovven! När hunden har fått sitt är det min tur...ansiktet har fått sig en riktig rengörning och det känns riktigt skönt!

Man får inte glömma att pyssla om sig själv emellanåt.









Ovido - Quiz & Flashcards